+48 796 026 486
kontakt@wgadule.pl
Śrem, Paderewskiego 2

Pracujemy z geniuszami – dzieci w wieku przedszkolnym z wielkim potencjałem

Nasz mózg. 100 miliardów neuronów. Posiadamy 400 gramów galaretowatej substancji, która rządzi!

Kursy języka angielskiego dla dzieci, które prowadzimy w Gadule – Teddy Eddie to kwintesencją nauczania, przyjazna mózgowi. Wykorzystuje potencjał w każdym naszym małym uczniu. Pracujemy z geniuszami – dzieci w wieku przedszkolnym z wielkim potencjałem i niezwykle szeroko rozwiniętym myśleniem twórczym.

Po pierwsze budujemy poczucie bezpieczeństwa, ponieważ dobra relacja to podstawa rozpoczęcia wszelkiej pracy z dziećmi. Jak wiemy aktywność serca mózgu – hipokampa, możliwa jest wyłącznie w środowisku bezpiecznym.

Dobrze zorganizowana nauka jest przyjemna, ponieważ zabawa redukuje stres i zwiększa zapamiętywanie. Uczymy się przez działanie, a to wynika z fizjologii naszego mózgu. Uczenie się jest procesem łączenia przyswojonej już wiedzy z nowymi informacjami. Do wiadomości już wcześniej poznanej doklejane są kolejne puzle budujące większą całość.

Dbamy o to, żeby zajęcia językowe były zaprzeczeniem pasma transmisyjnego czyli przekazujemy naszym uczniom prowadzenie zajęć tak szybko jak będą na to gotowe. Oznacza to, że Lektor na naszych zajęciach nie jest głównym aktorem. Są nim dzieci i to one od pierwszych chwil kursu są zachęcane do mówienia.

Synchronizacja półkul mózgowych na kursie Teddy Eddie polega na łączeniu wiedzy z różnych dziedzin. Shop game, showtime, Ears up, ruch zakreślanie w książkach wszystkie elementy kursu synchronizacją obie półkule i sprawiają, że powstają nowe połączenia między neuronami w mózgu, a tym samym rozwijają się myślenie twórcze. Współdziałanie obu półkul uruchamiamy już na poziomie prezentacji nowego słownictwa – flashcards czyli na pierwszej lekcji z każdego rozdziału.

W Gadule wiemy, że pragmatyczny mózg o sens pyta tylko jeden raz. Oznacza to, że każda sekunda naszej pracy jest ważna!

Pierwsza minuta zajęć wpływa decydująco na przebieg całej lekcji. Jak podbijać zainteresowanie dzieci, żeby chciały z nami być? Dzieci uwielbiają nowości! Wplatamy nowości i podbijamy koncentrację – zaskakujemy tonem głosu, pobudzamy emocje. W naszym mózgu zostawiają ślad emocje do których jest przyczepiona informacja. Wyłącznie nacechowane emocjami informacje zostaną z nami na dłużej. Prawdziwym skarbem są rozentuzjazmowane dzieci na zajęciach!

Na kursach językowych w Gadule, zarówno dla starszych jak i młodszych kursantów, dzieci mogą czuć się swobodnie nawet jeśli popełniają błędy.

Tekst został zainspirowany wykładem Dominiki Muńko na konferencji Synergy Garden. Jest ona wybitna specjalistką w dziedzinie neurodydaktyki oraz jednocześnie Lektorem Metody Teddy Eddie.

Napisz komentarz

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.