Rok szkolny*Imię UCZNIA*Nazwisko UCZNIA*E-mail RODZICA/OPIEKUNA*Imię i nazwisko LEKTORA*E-mail LEKTORA*Poziom*Teddy Eddie StartTeddy Eddie StandardTeddy Eddie ABCTeddy Eddie SchoolSavvy Ed 1aSavvy Ed 1bSavvy Ed 1Savvy Ed 2Savvy Ed 3Chatty 2Chatty 3Chatty 4Chatty 5Chatty 6Chatty 7Chatty 8Czytanie (uczeń)*rozumie sens tekstów czytanych na zajęciach,rozumie większość informacji zawartych w czytanych tekstach,bardzo się stara, jednak nie zawsze rozumie teksty czytane na zajęciach,miewa problemy ze zrozumieniem czytanych tekstów,niezbyt chętnie się na nich skupia,umiejętnie znajduje w nich szczegółowe informacje,zazwyczaj potrafi znaleźć znajdujące się w nich szczegółowe informacje,miewa problemy ze znalezieniem zawartych w nich szczegółowych informacji,nie ma problemów z odpowiadaniem na pytania do tekstu,potrafi odpowiedzieć na większość pytań do tekstu,ma trudności z odpowiadaniem na pytania do tekstu,czyta poprawnie i płynnie,czyta poprawnie, choć wymowa niektórych słów wymaga korekty,stara się czytać poprawnie, choć wymowa wymaga korekty lektora; praca w domu z pewnością poprawiłaby umiejętność czytania,ma problemy ze skupieniem się na tekście,niezbyt chętnie czyta na głos,Pisanie (uczeń)*wykorzystuje wszystkie formy pisemne wprowadzone na zajęciach,wykorzystuje większość form pisemnych poznanych na zajęciach,wykorzystuje część form pisemnych poznanych na zajęciach,miewa trudności w pisaniu, jest to naturalny element na tym etapie nauki, jednak praca w domu z pewnością przyniosłaby efekty,potrafi przepisać oraz prawidłowo użyć środków językowych,raczej nie popełnia błędów, pamięta pisownię większości wyrazów,zdarza się, że popełnia błędy i potrzebne jest wsparcie lektora,ma trudności podczas pracy indywidualnej,Słuchanie (uczeń)*świadomie reaguje na wszystkie polecenia lektora,rozumie polecenia lektora oraz zazwyczaj na nie reaguje,rozumie polecenia lektora, jednak nie zawsze na nie reaguje,nie zawsze rozumie polecenia, ale wykonuje je, spoglądając wcześniej na innych uczestników zajęć,podczas ćwiczeń ze słuchania rozumie sens nagrań oraz prawidłowo na nie reaguje,potrafi wychwycić większość szczegółowych informacji,rozumie ogólną myśl tekstu słuchanego, jednak nie zawsze wychwytuje szczegółowe informacje,potrzebuje ćwiczenia umiejętności słuchania w domu. Zachęcam do oglądania filmów w języku angielskim – to z pewnością przyniesie efekt,Mówienie (uczeń)*chętnie powtarza nowe słownictwo, z zaangażowaniem śpiewa piosenki i bierze udział w podziale na role podczas lekcji z historyjką,chętnie bierze udział w powtarzaniu dialogów, jednak prawidłowa wymowa nowego słownictwa wymaga większego zaangażowania,chętnie bierze udział w powtarzaniu dialogów podczas odgrywania scenek, jednak prawidłowa wymowa nowego słownictwa wymaga większego zaangażowania,podejmuje próby włączenia się do grupowego śpiewu i wspólnego powtarzania zwrotów i zdań,podejmuje próby włączenia się do wspólnego powtarzania zwrotów i zdań,poprawnie wymawia słowa w języku obcym; posługuje się zwrotami poznanymi na zajęciach,sprawnie porozumiewa się w języku angielskim,częściowo porozumiewa się w języku angielskim podczas zajęć,nie zawsze poprawnie posługuje się zwrotami stosowanymi na co dzień, czasem je myli,niestety rzadko bierze udział w ćwiczeniach z mówienia,potrafi odpowiedzieć na większość pytań lektora,z pomocą lektora potrafi zadawać pytania i udzielić na nie odpowiedzi,ma trudności z zadawaniem pytań oraz udzielaniem na nie odpowiedzi, dodatkowa praca w domu na pewno przyniosłaby efekty,Słownictwo (uczeń)*zna i poprawnie używa wymaganego słownictwa, używa go mówiąc i pisząc oraz z łatwością pracuje w domu z nowo poznanymi słówkami,nie ma większych trudności z zapamiętaniem nowego słownictwa oraz ich wymową,zna i posługuje się słownictwiem niezbędnym do zrozumienia ogólnego sensu różnorodnych tekstów,rozumie ogólny sens różnorodnych tekstów i rozmów,zazwyczaj potrafi zrozumieć ogólny sens różnorodnych tekstów i rozmów,ma jeszcze trudności z zapamiętywaniem oraz wymową nowo poznanego słownictwa, warto skupić się na tym obszarze w domu,Praca podczas zajęć (uczeń)*pracuje pilnie podczas zajęć i chętnie bierze udział w ćwiczeniach,z zapałem współpracuje z grupą,dobrze czuje się zarówno podczas pracy grupowej jak i indywidualnej,zdecydowanie lepiej pracuje indywidualnie; podczas pracy grupowej nie do końca potrafi się skoncentrować na realizacji poleceń lektora,podczas pracy w grupie nie zawsze wykazuje zaangażowanie, praca samodzielna przynosi lepsze efekty,nie zawsze z ochotą bierze udział w pracy z grupą, jednak praca indywidualna także nie zawsze przynosi oczekiwany rezultat,Zadania domowe (uczeń)*wzorowo realizuje wszystkie zadania domowe,prawie zawsze odrabia zadania domowe,miewa trudności z realizacją zadań domowych,wzorowo przygotowuje się do zajęć,nie zawsze przygotowuje się do zajęć,rzadko przygotowuje się do zajęć,zawsze pamięta materiał z poprzednich zajęć,niekiedy ma problemy z zapamiętaniem materiału z poprzednich zajęć,ma trudności z zapamiętywaniem materiału z poprzednich zajęć,posiada wszystkie materiały potrzebne do zajęć,sporadycznie zdarza się, że nie posiada wszystkich potrzebnych materiałów,często zdarza się, że zapomina materiałów potrzebnych do zajęć,Zachowanie (uczeń)*chętnie i z zaangażowaniem uczestniczy w lekcji,chętnie współpracuje zarówno z lektorem, jak i rówieśnikami,nie zawsze chętnie angażuje się w aktywności na zajęciach,skupia się na lekcji,potrzebuje więcej czasu, aby skupić się na wykonywaniu określonej czynności,ma problemy ze skupieniem się na lekcji,sporadycznie rozmawia,zdarza się, że rozmawia i przeszkadza w prowadzeniu lekcji,słucha uważnie i wykonuje polecenia,reaguje na większość poleceń lektora,wykonuje polecenia lektora, jednak czasem ma problem ze skoncentrowaniem się na wykonywanej czynności,nie zawsze wykonuje polecenia lektora,Rekomendacja lektora*Warto poświęcić więcej czasu na udoskonalanie umiejętności czytania. Polecam zagłębić się w temacie krótkich historyjek obrazkowych oraz komiksów w języku angielskim.Warto poświęcić więcej czasu na udoskonalanie umiejętności czytania. Polecam zagłębić się w temacie tekstów autentycznych oraz blogów prowadzonych w języku angielskim.Poświęcenie większej uwagi umiejętności pisania na pewno przyniesie efekty. Warto w wolnym czasie zapisywać w zeszycie nowo poznane słówka i tworzyć z nimi krótkie zdania.Poświęcenie większej uwagi umiejętności pisania na pewno przyniesie efekty. W tym celu, warto założyć pamiętnik i opisywać w nim swoje życie codzienne.Warto popracować nad umiejętnością słuchania. Świetne efekty przynosi słuchanie prostych bajek dla dzieci z nieskomplikowanym słownictwem oraz zwrotami w języku angielskim.Warto popracować nad umiejętnością słuchania. Świetne efekty przynosi oglądanie i słuchanie filmów lub seriali w języku angielskim z polskimi napisami.Bardziej systematyczne i sumienniejsze odrabianie prac domowych z pewnością przyniesie fantastyczne efekty.Większe skupienie się na zajęciach na pewno pozwoli na przyswojenie większej ilości przerabianego materiału i sprawne zapamiętywanie wszystkich nowości.Świetnie Ci idzie, trzymaj tak dalej!Komentarz lektora*Wyślij ewaluator Please enable JavaScript in your browser to submit the form